Warning: ob_start(): non-static method sem_google_analytics::track_links() should not be called statically in /home/voltaalm/public_html/wp-content/plugins/sem-google-analytics/sem-google-analytics.php on line 159

Després d’una curta estada a Montevideo, vam agafar un comodíssim bus i amb una nit ens vam plantar a Porto Alegre. Aquí els busos per fer llargs trajectes són “coche-cama” i a part de ser molt amples et donen menjar i beure durant el viatge.

Hem passat tres dies aquí disfrutant de la bona companyia d’en Marcos, la Juliana i el petit Lorenzo, que només té un any i nou mesos i no para de convidar-nos a jugar amb els seus brum-brums! Ens ha fet molta il·lusió retrobar-los, i a pesar que el temps no ens ha acompanyat massa aquests dies, ens han ensenyat la ciutat i ens han explicat mil curiositats del Brasil. Avui, per exemple, hem anat a votar per l’alcalde. Hem demanat per votar la candidatura d’en Josep M. Corominas, però no ens han deixat i sembla que al final ha guanyat un tal Fogaça! Aquí les votacions són a través d’ordinador i el recompte és immediat.

Ahir vam anar a visitar el meravellós museu de l’Iberé Camargo, un important pintor d’art abstracte de Rio Grande do Sul. La mostra ens va agradar molt, però l’arquitectura del museu era encara millor.

Avui a la tarda, per fi ha sortit el sol i ens ha permès anar a passejar pel centre de la ciutat i per alguns dels molts parcs que té aquesta ciutat. Aquí és primavera i es nota amb la quantitat de flors i olors que se senten per tot arreu. Els carrers estan dissenyats perquè sempre hi hagi algún arbre florit i ara toca el torn del Jacarandá i les seves precioses flors liles coloregen bona part dels carrers de la ciutat.

Com no, també hem provat els xurrascos brasilenys (que serien l’equivalent als Asados). Aquí la carn, enlloc de fer-se sobre una brasa, s’enforquilla amb els “espetos” i es van fent girar sobre el foc. Lo més impressionant que hem vist, però, és que aquí la xurrasqueria és una part indispensable de la vivenda. La casa dels nostres amics no és molt gran, però té un moble bar que si li retires les estanteries i els miralls deixa al descobert una xemeneia i un foc a terra gegant per cuinar els magnífics filets. Ho podeu veure a la següent foto.

Demà a les 9 del matí, marxem cap a Florianopolis, una illa en la que hem llogat un apartament a 100 metres de la platja d’un petit poble de pescadors anomenat Barra da Lagoa. Hi passarem 3 o 4 dies i després tornarem a Porto Alegre per fer alguna excursió de cap de setmana amb els Frizzo a la zona de muntanya abans de marxar cap a Iguazú.

PS: Hem pujat una selecció de fotos d’Argentina a la secció fotos de la web, esperem que us agradin! :)

Per les àvies Per les àvies

Comentaris (deixa el teu!)

3 Responses to “Porto Alegre: Uns dies amb família”

1. Siso on octubre 27th, 2008 9:33 am

Ei, Florianopolis es veu que és una especie d’Eivissa de Brasil! I que les noies son espectaculars, no com a la resta de Brasil que són molt mediocres (això que no ho llegeixi l’Anna). Apa, salut!
    PD. Dona records als teus amics brasilers de part meva si se’n recorden de mi! xD Els vam conèixer quan et vaig venir a veure a Roma.

2. Siso on octubre 27th, 2008 9:36 am

PD2. Com et sobres amb les fotos, em pensava que ja no en sabries tirar després de tant de temps, :D. La de l’abre lila, la de l’anna caminant davant el cel blau i la de la posta són espectaculars!

3. Laia i Lluc on octubre 27th, 2008 11:47 pm

Hola nois,
    No sé ben bé com hem anat a parar a la vostra pàgina per l’oceà internauta, però nosaltres fa 10 mesos que vam marxar per fer una cosa similar. Ara que ja falta poc per tornar a casa creiem que és una de les millors decisions de la nostra vida. És gratificant veure que hi ha gent que fa el mateix. Disfruteu-ho al màxim.
    Aquí us deixem el nostre rastre per sudamèrica durant 10 mesos. http://www.monanam.blogspot.com
    Salut!

Deixa un comentari!

Informació útil dels països Selecciona'n un!