Warning: ob_start(): non-static method sem_google_analytics::track_links() should not be called statically in /home/voltaalm/public_html/wp-content/plugins/sem-google-analytics/sem-google-analytics.php on line 159

Ahir el dia es va despertar plujós i vam abandonar Kalaw sota una lleujera pluja que malauradament no ens va abandonar en tot el dia. Després de caminar unes hores vam parar a dinar a casa d’una familia de nepalís, que per cert, gaudien d’unes vistes magnifiques, i ben dinat vam seguir una bona estona per la via del tren, visitant uns quants pobles amb uns paisatges preciosos i amb una gent super amable.

Tot va canviar, però, al final del dia, quan la pluja es va anar fent cada cop més intensa i els camins cada vegada més intransitables. Caminavem amb les botes pràcticament enfonsades al fang i més pendents de no caure que de cap altra cosa. Finalment, vam arribar a la casa on hem dormit, propietat d’una familia super maca i molt i molt humil. Ens van cuinar un sopar deliciós i ben sopat vam jugar unes quantes hores amb els seus dos fills petits, que primer només ens miraven timidament i després van resultar ser uns esbojerrats que no volíen parar de jugar a arrencar cebes! Ens vam adormir (per primer cop al viatge literalment a terra, i és que en aquestes cases no tenen llits ni matalassos) amb l’esperanca que parés de ploure i que l’endemà ens llevéssim amb un altre panormama.

Però res d’això, l’aigua va anar caient durant tota la nit, i avui quan ens hem posat a caminar la cosa encara estava pitjor que ahir. És per això que, després de dinar a casa d’una família de modistes i de caure unes quantes vegades per culpa del fang, hem demanat d’acabar d’arribar per carretera al llac Inle, perdent-nos amb molta recanca, la nit a un monestir que ens esperava. Amb dos busos/camions que anaven a petar de gent hem arribat finalment a Nyaungshwe, des d’on demà visitarem el llac Inle, un dels llocs més esperats del viatge!

PD – A la foto dels dos nens podeu veure el curiós maquillatge/proteccio solar/loció hidratant que porten totes les dones i nens! S’obté després de fregar un tronc amb una fusta i afegir-hi una mica d’aigüa.

Per les àvies Per les àvies

Comentaris (deixa el teu!)

5 Responses to “Trekking passat per aigua”

1. jordi on juny 12th, 2009 8:52 am

ka macu tot aixo, però saps que gracies al teu pare i el seu amic pere macias destrosaran olot i el futur del seus habitans nadius , que se lestimen com és ara, fent-hi pasar tot el transit de paris a madrid. ka maku. Sera com figueres, putes, drogues, asasinats , transit, camions , saturació total. Que guai. Millor que et quedis al nepal.

2. Àngels on juny 12th, 2009 8:55 am

Nens!! que bé que us agradi tant! quin fart de ploure no?
    Aviam el llac Inle…quins nervis! segur que us encantarà!!
    un petonet ben gros pels dos

3. Anna i Jordi on juny 12th, 2009 2:26 pm

Jordi, la veritat es que ara mateix el trafic paris-madrid ens importa ben poc i a mes aqui no es el lloc per aquest tipus de discusions. Apa, vagi be!

4. mixvoltaalmon on juny 12th, 2009 6:59 pm

Hola parella! Al.lucinant Myanmar, oi… per bé o per mal és un lloc diferent i és un lloc que et marca per sempre…disfruteu-ho molt! Fins aviat!

5. eljames on juny 13th, 2009 9:02 pm

Jo encara recordo quant varem estar a l’ Inle i vàrem llogar unes bicicletes… Tothom ens saludava i ens van arribar a oferir platans per menjar… Desinteresadament…

Tanta feina per aconseguir el visat a BKK va valer la pena, no?

Iago.

Deixa un comentari!

Informació útil dels països Selecciona'n un!