Warning: ob_start(): non-static method sem_google_analytics::track_links() should not be called statically in /home/voltaalm/public_html/wp-content/plugins/sem-google-analytics/sem-google-analytics.php on line 159

Les nostres últimes hores a la capital portenya han estat plenes de contrastos. El dissabte al matí vam anar a visitar el famós barri de la boca,  bastant més pobre que els que havíem visitat fins ara. La zona del caminito, que va ser creada per immigrants genovesos a final del segle XIX, està format per varies illes de cases construïdes amb uralita i pintades de colors estridents. És un lloc preciós i, tot i que està ple de turistes, manté l’encant original i és ideal per fer fotografies. També vam aprofitar per visitar la bombonera, és bastant impressionant tot i que ho ha de ser més en un dia de partit. Per desgràcia no hem pogut anar a futbol, l’únic partit que han fet des que som aquí és el clàssic River-Boca que se sortia descaradament del nostres modest pressupost de motxilers! :) Tot i això, aquesta tarda (després de veure el Barça clar!) l’hem anat a veure a un Bar i també ha estat bé!

A cinc minuts en bus d’allà, passant per carrers bastants xungus, es troba Puerto Madero, l’antic port de la ciutat que manté els seus dics i grues però que ha estat remodelat recentment i convertit en una zona moderníssima, plena de restaurants de disseny, bars pijos, hotels de luxe i amb un passeig peatonal que vam recórrer de dalt a baix amb pantalons curtets! Just en aquesta zona s’estan construint impressionants torres d’oficines i té pinta que es convertirà, si no ho és ja, en el centre econòmic de la ciutat. Per cert, entre els dics inclús hi ha un pont d’en Calatrava, el podeu veure al fons de la foto! Parlant de contrastos, entre les torres en construcció i el riu de la plata hi ha la Reserva Ecológica Costanera Sur, una extensió brutal de parc natural on els porteños van a passejar o a fer una volta amb bicicleta.

Avui, per despedir-nos de la ciutat, hem anat a voltar pel mercat de Sant Telmo. És un mercat que s’estén al llarg molts carrers i es fa cada diumenge i on entre antiguitats i paradetes pots trobar gent oferint “Abrazos Gratis”. Ho hem buscat a la Wikipedia i és un moviment internacional, totalment altruista, amb la única finalitat d’oferir carinyo. “La vida puede ser maravillosa!”

Res més, demà a les 9 del matí deixem l’Argentina des de Puerto Madero amb un ferry en direcció a Colonia del Sacramento (Uruguay), la següent parada del nostre itinerari!

Per les àvies Per les àvies

Comentaris (deixa el teu!)

7 Responses to “Fins aviat Buenos Aires!”

1. esther on octubre 20th, 2008 10:48 am

Ja marxeu de mi Buenos Aires querido,oooooooooohhhhhhhh!!!!! a hores d´ara ja estereu a l´Uruguai que guai!!! molta sort nois!!!!!
    desde Badalona!!!!!

2. Martí on octubre 20th, 2008 11:50 am

Quina pena deixar BA…molta sort a Uruguay!
    PD: Aquí a UK ja els hi aniria bé una mica de “abrazos gratis”….

3. Mim on octubre 20th, 2008 4:03 pm

Si em perdo…, ja ho sabeu, busqueu-me al mercat de San Telmo. Una abraçada, gratis, també.

4. maria on octubre 20th, 2008 9:19 pm

Una abraçada gratis per vosaltres, però jo en vull una vostra…

un petó també

5. Silvia on octubre 21st, 2008 8:44 pm

Bene vi sento pieni di entusiasmo. Ed è bello leggere delle vostre avventure (spero di imparare anche un po’ di catalano!) e vedere le vostre foto. Un abbraccio e buon Uruguay

6. Mestre on octubre 21st, 2008 9:18 pm

Mare de Déu quins asados!! Mestres, els entrecots “argentins” del glop no tenen ni punt de comparació…
    Una abraçada!

7. Marc on octubre 21st, 2008 10:34 pm

Reconforta llegir-vos en breaks d’estudi!
    Per cert, el nivell de detallisme del redactor és admirable també. Mantingue’m-ho així!

Petons!
    Molt maca Anna, la foto!

Deixa un comentari!

Informació útil dels països Selecciona'n un!