Warning: ob_start(): non-static method sem_google_analytics::track_links() should not be called statically in /home/voltaalm/public_html/wp-content/plugins/sem-google-analytics/sem-google-analytics.php on line 159

Després de 3 horetes en un bus local bastant peculiar, vam arribar a Haipong i d’allà, després d’una cursa terrorífica en moto-taxi per arribar a port, vam agafar un barco a Cat Ba, una illa situada a Halong Bay, segurament el lloc més famós del Vietnam. Fer-ho així ens permetrà visitar la bahia des d’un punt diferent del que ho fan la majoria de turistes que surten en massa directament des de la ciutat de Halong.

Avui al matí ens hem llevat ja a l’illa i de nou hem tornat a llogar una moto. Ens hem recorregut totes les carreteres de l’illa, que per cert és preciosa. La multitud de turons sortint del no res recorden molt a Ninh Binh i a les 3000 illes que fan cèlebre Halong Bay. Amb la moto hem arribat fins al parc nacional de Cat Ba on hem fet un trekking bastant durillo literalment pel mig d’una selva. Amb els sorolls dels animals, que cada cop eren més intensos, i la boira que ho cobria tot feia mitja por! Malauradament el dia no ens ha acompanyat massa, però és que en aquesta zona en contret i en aquesta època de l’any és molt complicat tenir un bon dia de sol.

A la tarda un pescador ens ha portat a un poblat flotant que hi ha just davant de la ciutat, on les cases estan construïdes sobre bidons de plàstic i es veia bastanta pobresa. Ens ha encantat visitar-ho tot i que ha sigut bastant impactant. L’home, que primer ens queia molt bé i que ens ha ensenyat inclús casa seva, quan l’hi hem pagat no ens ha volgut tornar el canvi de cap manera… I és que aquí a Cat Ba hem tingut ja varis intents de timo, el més exagerat el d’un tiu que volia que li paguéssim la gasolina quan hem anat a omplir el dipòsit de la moto! Esperem que siguin fets aïllats perquè fins avui ni una queixa!

Per les àvies Per les àvies

Comentaris (deixa el teu!)

One Response to “Començant a descobrir Halong Bay”

1. rierets on abril 14th, 2009 7:44 am

És que aquest tiu té una cara de trileru que no se l’aguanta!! Haurem d’anar al tantu amb la cartera si ens el trobem per les rambles…

Nens, que continuï bé el viatge i que no us venguin més la moto!!

Va e!

Deixa un comentari!

Informació útil dels països Selecciona'n un!