Warning: ob_start(): non-static method sem_google_analytics::track_links() should not be called statically in /home/voltaalm/public_html/wp-content/plugins/sem-google-analytics/sem-google-analytics.php on line 159

El nom de l’illa de per sí ja prometia, però quan vam posar els peus en aquell “embarcadero” ja vam veure que aquest lloc ens marcaria. Aquesta illa, de només 6 km de punta a punta i de formes arrodonides i dolces com el seu nom indica, amaga increïbles platges de sorra blanca pràcticament al llarg de tot el seu litoral. A sobre, no hi ha cotxes en tota l’illa, bàsicament perquè no hi ha carreteres, i els recorreguts es fan només a peu, barca, bicicleta o carretilla…

Del port surten varis caminets de sorra, que comuniquen els 3 punts principals de l’illa: Brasilia, El Far i Encantadas. Al llarg d’aquestes “trilles” et vas trobant locals que amablement t’ofereixen allotjament a les seves pousades. Nosaltres vam triar la pouasada Valentin :D, perquè ens vam aturar un moment a fotografiar un pica-soques que estava fent de les seves, quan vam girar-nos i ens va saludar en Valentín, amb bermudes i una cervesa a la mà, i ens va caure molt bé de seguida.

Al vespre, després de banyar-nos, vam pujar al far per admirar l’illa des d’un dels seus punts més elevats i fotografiar com el sol es ponia per darrera la serra verda que havíem creuat amb tren al matí per arribar a la costa. Quin espectacle! La tornada a casa va ser bastant impressionant perquè com us podeu imaginar no hi ha llum als “carrers” i t’has d’anar guiant pels fanalets de les cases particulars mentre sents els cants nocturns dels animals amagats entre la vegetació.

L’endemà al matí ens vam aixecar amb un dia esplèndid, just el que necessitàvem per fer una caminada per l’illa i anar parant per fer fotos i banyar-nos a les platges gegants que teníem per nosaltres sols, algun local i algun surfero desperdigat. Sense dubte, aquest lloc s’ha de visitar una vegada a la vida, i si ens llegeix algun hippie que vol retirar-se a un lloc tranquil, fer surf els matins i llogar habitacions de la seva casa de fusta als turistes, que no s’equivoqui: aquest és el seu lloc!

Per les àvies Per les àvies

Comentaris (deixa el teu!)

6 Responses to “Ilha do mel”

1. Olga on novembre 12th, 2008 11:48 am

Ui… em sembla que jo m’hi apunto a obrir una casa de fusta!!! No se fer surf, peró aquest lloc és una maravella! Res a veure amb la boira i la pluja milanesa…

2. Mim on novembre 12th, 2008 11:56 am

He quedat muda. No tinc paraules.

3. Tonino on novembre 12th, 2008 2:18 pm

Que envidia, bañarse en esas playas.

Cuidate crack

4. gheryman on novembre 12th, 2008 9:36 pm

Salut joves. Aquesta illa porta el meu nom. Ja sabeu que no sóc un hippie, però també m’agradaria retirar-me a un lloc tranquil, fer surf els matins i llogar habitacions de la meva casa de fusta a LES turistes.
    Un lloc molt interessant.
    Per cert, els vostres escrits estan guanyant qualitat literària i comencen estar a l’alçada de les fotografies.
    A seguir disfrutant

5. espaifotografic.cat - tot fotografia on març 10th, 2009 1:54 pm

[…] voltaalmon.com: Ilha do mel […]

6. Rafa on setembre 22nd, 2014 10:48 pm

Hola chicos,
    Laia y yo estamos dando una vuelta de 6 meses por Sudamérica y vuestra web nos está sirviendo un montón para organizarlo.
    Después de leer vuestro Post de Ilha do Mel, no hemos podido resistirnos en ir también.
    Estamos en Foz de Iguazu, y tenemos la duda de como llegar a la isla. Parece ser que autobuses de Iguazu a Paranagua no hay, y hemos visto que vosotros fuisteis a Curitiba. Pero como llegasteis desde Curitiba a Ilha do Mel?
    Muchas gracias por vuestra respuesta!

Deixa un comentari!

Informació útil dels països Selecciona'n un!