Warning: ob_start(): non-static method sem_google_analytics::track_links() should not be called statically in /home/voltaalm/public_html/wp-content/plugins/sem-google-analytics/sem-google-analytics.php on line 159

Havíem llegit que valia la pena arribar fins aquí, un poble de muntanya a uns quants kilòmetres de Mandalay, però la veritat és que ha sigut una petita punxada. Coses que passen! Per arribar-hi vam decidir agafar un pick-up (caminoeta a PETAR de gent i paquets) fins a Pyin Oo Lwin, que quedava a mig camí i on hi ha un jardí botànic construït pels anglesos en l’època colonial que és bastant famós. No obstant, quan vam ser a les portes del jardí i vam veure els 5 dòlars que demanaven als guiris per entrar ens em vam desdir ràpidament! Així és que vam passar la tarda voltant pel poble i descansant al cutre hotel on estàvem. L’endemà a les 6 vam agafar un altre pick-up fins a Hsipaw, i tampoc ho vam acabar d’ensopegar. Es tracta d’un poblet bastant pintoresc, però sense gaire més història si no és que es vol fer un trekking per les muntanyes, per la qual cosa no teníem temps ni ganes amb la santíssima calor que feia. Per tant, vam fer activitats alternatives: anar al cine local a veure LoveStory 2050, un peliculón de Bolliwood, i voltar amb bici per tal de visitar una mica les rodalies. Al capvespre vam anar a veure la posta de sol, molt bonica per cert, des del turó dels 9 budes, on van fer petar la xerrada amb un monjo que ens va convidar a tè. Malauradament no dúiem la màquina de fotos a sobre!

Ara mateix estem a Mandalay a punt per marxar cap a Bagan i recuperant-nos del bus que hem agafat aquest matí. Era literalment un camió carregat de sacs de farina (que fan poca pols…) i amb un seients minúsculs en els que havies de jugar al tetris per entrar-hi i a sobre estaven terriblement bruts. Sense dubte, tot i que només ha durat 6 hores, ha sigut el trajecte més dur de tot el viatge!

Per les àvies Per les àvies

Comentaris (deixa el teu!)

One Response to “Cap a les muntanyes de Hsipaw”

1. Grape on juny 26th, 2009 3:07 pm

VAMOS!

Deixa un comentari!

Informació útil dels països Selecciona'n un!